Search Perfectly Basics
search

Contact PB.

Neem contact met ons op

Het PB klantenservice team is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:30 - 17:30.
mobile_friendly
message

Chat met ons

Perfectly Basics BV A. Hofmanweg 2d, 2031 BH te Haarlem

PB. Service team

Heb je vragen over de producten of over je bestelling, bel ons serviceteam op werkdagen tussen 9.30 en 17.30 uur of neem contact op via mail, chat of Whatsapp.

Ons serviceteam staat graag klaar om alle vragen te beantwoorden over:

  • - Producten
  • - Maatadvies
  • - Leveringsvoorwaarden en -tijden
  • - Klachten of ruilingen
  • - Het plaatsen van orders

De meestgestelde vragen

  • Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag in huis. Voor bestellingen buiten Nederland gelden andere bezorgtijden. Ga naar dit overzicht voor de volledige info per land. Pakketten via PostNL kunnen worden gevolgd met een Track & Trace code.

    Bij zending via PostNL (alleen in Nederland) is het mogelijk je bestelling op een later tijdstip te ontvangen. Dit kan tot 1 maand vooruit.
  • Zodra wij de retourzending hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag binnen 5-10 werkdagen terug.
  • Wil je je bestelling/informatie veranderen? Dat kan alleen tijdens kantooruren op de dag dat je de bestelling hebt geplaatst. Neem contact op met ons Customer Service team, bereikbaar via dit contactformulier of telefonisch op werkdagen tussen 9.30 en 17.30 uur.

    Nederland
    Telefoonnummer: +31 (0) 23 532 03 73
    Email: service@perfectlybasics.nl
  • Binnen de zichttermijn van 14 dagen kan een deel of de gehele bestelling, gratis worden geretourneerd binnen de Europese Unie en een aantal geselecteerde landen. Ontdek of jij in aanmerking komt voor gratis retourneren door naar het kopje 'Wat zijn de verzendkosten?', te gaan, selecteer je land en alle informatie verschijnt vanzelf. Een retour aanmelden maakt het proces een stuk sneller is heel eenvoudig uit te voeren:

    - Pak de items die je wilt retourneren netjes terug in de PB doos
    - Plak de meegeleverde retoursticker op de doos
    - LET OP: meld je retour altijd aan voor een snelle afhandeling, een niet aangemelde retour duurt een extra 5 werkdagen voordat deze kan worden verwerkt en terugbetaald

    Je retour online aanmelden met account:
    - Log in op je account.
    - Meld hier je retour aan
    - Vul de reden van retour in
    - Geef aan of je wilt ruilen of geld retour wilt ontvangen
    - Controleer en bevestig je retour
    - Vermeld op de retoursticker duidelijk het retournummer. Je ontvangt het retournummer na de aanmelding van je retour, het verschijnt zowel op je beeldscherm als in de retour email!

    Je retour online aanmelden als je hebt besteld zonder account:
    - Ga naar deze pagina om je retour aan te melden
    - Vul je naam en ordernummer in
    - Je ordernummer staat vermeld in de bevestigingsmail van je bestelling, bewaar deze email dus goed!
    - Vul de reden van retour in
    - Geef aan of je wilt ruilen of geld retour wilt ontvangen
    - Controleer en bevestig je retour

    Als je de hele bestelling retourneert, worden de verzendkosten ook teruggestort.
    Zodra de retourzending is aangemeld ontvang je een e-mail met uitleg over het retourproces. Je ontvangt een bevestigingsmail van je ruiling zodra de retour door ons is ontvangen.

    Retourneren vanuit de Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Noorwegen en/of Zwitserland
    Retouren vanuit de USA, UK, Noorwegen en/of Zwitserland worden alleen geaccepteerd als ze zijn verzonden met UPS. UPS neemt je retourpakket kosteloos aan bij een UPS service point.

    Voer onderstaande stappen uit:
    - Print je retourlabel - inclusief alle benodigde documenten - uit die zijn te vinden onder ‘get shipping label’ in de e-mail die je van UPS hebt ontvangen. Je ontvangt deze e-mail nadat je je retour online hebt aangemeld.
    - Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan je spambox.
    - Plaats de documenten en het retourlabel in de plastic houder die je van ons hebt ontvangen en bevestig deze aan de buitenkant van je pakket.
    - Lever je pakket af bij de dichtstbijzijnde UPS service point.






  • Wanneer je een product wilt ruilen, kun je dit aangeven in de retouraanmelding. Ga naar www.perfectlybasics.nl/retour om je ruiling aan te melden.

    Ruilen via een account
    - Log in op je account en selecteer de betreffende artikel(en)
    - Geef aan hoeveel stuks je in totaal wilt ruilen en vul de reden in
    - Kies voor 'shoptegoed' in plaats van 'geld retour', controleer alles en bevestig
    - Na het afronden van je aanmelding, wordt het bedrag als shoptegoed toegevoegd in je account
    - Plaats nu zelf een nieuwe bestelling, je shoptegoed wordt automatisch verrekend
    - Vermeld het retournummer op het pakket en volg de instructies in de bevestigingsmail
    - Na ontvangst van je retourpakket, wordt je nieuwe bestelling zo snel mogelijk verstuurd
    - Retourstatus: zodra je nieuwe bestelling is verstuurd ontvang je van ons een e-mail

    Ruilen zonder account
    Heb je een bestelling zonder account geplaatst, dan is het niet mogelijk om te ruilen. Je dient dan alsnog een account aan te maken om de ruiling te melden en het shoptegoed in ontvangst te kunnen nemen.

    Ruilen sale
    Wij geloven in de kwaliteit en duurzaamheid van onze collectie en bepalen daarom altijd last-minute wat er mee gaat in onze sale rondes, waarbij items uit onze Essentials Shop niet of nauwelijks de sale ingaan. Wij kunnen je daarom niet van tevoren informeren over welke items wel of niet worden afgeprijsd. Bovendien verkopen artikelen vaak snel uit zodra de sale start en is het matenaanbod heel beperkt.
    Voor het ruilen of retourneren van sale artikelen gelden dezelfde voorwaarden als voor het ruilen van artikelen die niet zijn afgeprijsd. Lees meer onder het kopje 'Retour- en ruilvoorwaarden'.

    Eerder een item gekocht dat nu in de sale is?
    Wij geven achteraf het kortingsbedrag niet retour omdat het matenaanbod vaak al beperkt is zodra een item de sale in gaat. De kans is aanzienlijk dat jouw maat dan niet meer beschikbaar was geweest. Hetzelfde geldt voor sale items die later verder worden afgeprijsd.
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Retour aanmelden
Bekijk alle veelgestelde vragen
expand_lessTOP
Admin Login
close